When I'm Gone

Platforms: PC

Release date: TBA

Engine: Unity

Free prototype

SURVIVAL HRA BEZ TVÉHO VLASTNÍHO PŘEŽITÍ

Původní prototyp byl vytvořený pro GMTK jam 2018 s tématem „Žánr bez mechaniky“. Náš výsledek se stal pravděpodobně nejstahovanějším prototypem co tam vznikl.

GONE FÁZE

Hráč má kontrolu nad volbami postav a jejich vývojem jen do určité doby.

Pak se hra přepne do Gone fáze, kdy charaktery pokračují ve snaze přežít na základě předchozích hráčových voleb, ale bez jeho přímé kontroly.

ZAMĚŘENÍ NA SYSTÉMY S TROCHOU DESKOVKOVÉ ZNOVUHRATELNOSTI

Hra míří na textový simulátor s důrazem na hráčovy možnosti. Zároveň ale nebude tlačit na příběh jako visual novely nebo adventury. Různé hratelné postavy, mapy a scénáře by mohly přidat trochu deskovkové znovuhratelnosti.

SURVIVAL HRA BEZ TVÉHO VLASTNÍHO PŘEŽITÍ

Původní prototyp byl vytvořený pro GMTK jam 2018 s tématem „Žánr bez mechaniky“. Náš výsledek se stal pravděpodobně nejstahovanějším prototypem co tam vznikl.

GONE FÁZE

Hráč má kontrolu nad volbami postav a jejich vývojem jen do určité doby.

Pak se hra přepne do Gone fáze, kdy charaktery pokračují ve snaze přežít na základě předchozích hráčových voleb, ale bez jeho přímé kontroly.

ZAMĚŘENÍ NA SYSTÉMY S TROCHOU DESKOVKOVÉ ZNOVUHRATELNOSTI

Hra míří na textový simulátor s důrazem na hráčovy možnosti. Zároveň ale nebude tlačit na příběh jako visual novely nebo adventury. Různé hratelné postavy, mapy a scénáře by mohly přidat trochu deskovkové znovuhratelnosti.