The Epocha Tower

Canceled project

Engine: Unity

MĚSTO - VĚŽ - A ZNOVA

Core loop projektu byla naplánovaná kolem explorace starého dungeonu a trávením volného času ve městě. Každá část má rozdílné aktivity, které dohromady tvoří robustní systém hry.

SOUBOJE A PUZZLY

Když už jsem měl dostatek zkušeností s interaktivním vyprávěním a explorací, soubojový systém a flow levelu byly další na řadě.

FIKČNÍ SVĚT DIKTUJE DESIGN

Myšlenky stojící za fikčním světem a příběhem dělaly dobrý základ pro designová rozhodnutí.

- Hlavní postava není „vyvolený“.

- Epocha je denně navštěvoána stovkami dalších dobrodruhů.

→ Hádanky, poklady a hrozby musí působit znovupoužitelně.

→ NPCčka umístěná ve „veřejných“ částech levelu mohou mít nápovědu k secretům, nebo nabízet drobné questy.

→ Levely mají vrstvy. Dodatečné výzvy a celé oblasti, které se zpřístupní později odemknutým vybavením a vědomostmi.

POSOUVAJÍCÍ SE ČAS

• Podobně strukturovaný na segmenty jako v Personách.

• Znázorňuje a ovlivňuje průchod hrou.

• Činí každou volbu důležitější.

• Mění obsah jak věže, tak i města na základě toho, v jaký čas se v nich hráč nachází.

 

 

MĚSTO - VĚŽ - A ZNOVA

Core loop projektu byla naplánovaná kolem explorace starého dungeonu a trávením volného času ve městě. Každá část má rozdílné aktivity, které dohromady tvoří robustní systém hry.

SOUBOJE A PUZZLY

Když už jsem měl dostatek zkušeností s interaktivním vyprávěním a explorací, soubojový systém a flow levelu byly další na řadě.

FIKČNÍ SVĚT DIKTUJE DESIGN

Myšlenky stojící za fikčním světem a příběhem dělaly dobrý základ pro designová rozhodnutí.

- Hlavní postava není „vyvolený“.

- Epocha je denně navštěvoána stovkami dalších dobrodruhů.

→ Hádanky, poklady a hrozby musí působit znovupoužitelně.

→ NPCčka umístěná ve „veřejných“ částech levelu mohou mít nápovědu k secretům, nebo nabízet drobné questy.

→ Levely mají vrstvy. Dodatečné výzvy a celé oblasti, které se zpřístupní později odemknutým vybavením a vědomostmi.

Posouvající se čas

• Podobně strukturovaný na segmenty jako v Personách.

• Znázorňuje a ovlivňuje průchod hrou.

• Činí každou volbu důležitější.

• Mění obsah jak věže, tak i města na základě toho, v jaký čas se v nich hráč nachází.