V tomto experimentu jsem zkoumal způsoby, jak vizuálně vést hráče levelem a jak představit jeho jednotlivé segmenty.
Stíny - mohou fungovat jako vodící linky, které nasměrují hráčovu pozornost správným směrem.
Vertikalita - druhý segment je položený níže a za mírným navýšením. Což zajistí, že je odhalen, až když je hráč na očekávané pozici.
Cesta z drobků - izolované dlaždice v druhé části navádějí k optimální cestě dál.
Jde o užitečnou techniku ve hrách i v reálné architektuře.
Prostor - před vstupem do velkého prostoru je hráč proveden výrazně menší chodbou. Díky tomuto kontrastu působí vnitřek chrámu ještě větší.
Světlo - kontrast ve světle napomáhá zvýraznit důležité části levelu.
Představení červené nádrže.
0. Předtím než vůbec poprvé hráč spatří cíl kola, sleduje záhadnou červenou trubku.
I. Poprvé hráč spatří barel v dálce a ještě jen částečně kvůli zavazejícím trubkám.
(Pak jej naprosto ztratí z dohledu.)
II. Později se ukáže v celé své kráse, ale je nedosažitelný (kvůli obří jámě).
(Při cestě dál hráč cíl opět ztratí z očí.)
III. Když se konečně dostane až k nádrži, získá i možnost se na ni poprvé podívat z jiného úhlu (což samo o sobě může být malou odměnou).
V tomto experimentu jsem zkoumal způsoby, jak vizuálně vést hráče levelem a jak představit jeho jednotlivé segmenty.
Stíny - mohou fungovat jako vodící linky, které nasměrují hráčovu pozornost správným směrem.
Vertikalita - druhý segment je položený níže a za mírným navýšením. Což zajistí, že je odhalen, až když je hráč na očekávané pozici.
Cesta z drobků - izolované dlaždice v druhé části navádějí k optimální cestě dál.
Jde o užitečnou techniku ve hrách i v reálné architektuře.
Prostor - před vstupem do velkého prostoru je hráč proveden výrazně menší chodbou. Díky tomuto kontrastu působí vnitřek chrámu ještě větší.
Světlo - kontrast ve světle napomáhá zvýraznit důležité části levelu.
Představení červené nádrže.
0. Předtím než vůbec poprvé hráč spatří cíl kola, sleduje záhadnou červenou trubku.
I. Poprvé hráč spatří barel v dálce a ještě jen částečně kvůli zavazejícím trubkám.
(Pak jej naprosto ztratí z dohledu.)
II. Později se ukáže v celé své kráse, ale je nedosažitelný (kvůli obří jámě).
(Při cestě dál hráč cíl opět ztratí z očí.)
III. Když se konečně dostane až k nádrži, získá i možnost se na ni poprvé podívat z jiného úhlu (což samo o sobě může být malou odměnou).